Сторінки

Сторінки

вторник, 6 октября 2020 г.

Підсумки роботи МК у 2019/2020 н.р.

Звіт про роботу методичної комісії предметів суспільно-гуманітарного циклу за 2019/2020 н. р.

1. Було проведено 11 засідань методичної комісії. (30.08.19, 10.09.19, 08.10.19,  12.11.19,  10.12.19, 09.01.20, 11.02.20, 10.03.20, 14.04.20, 21.05.20, 09.06.20)

2. Викладачі поповнили банк даних обдарованих учнів; проводиться робота факультативів :

«Стилістика сучасної української мови» (Дарницька);

«Основи християнської етики» (Ревенко);

«Культурознавство англомовних країн» (Косенко);

«Становлення української державності» (Тютюнник);

«Загальна географія» (Федін)

3. Виступи на засіданнях :

Петровський С.Г.  (жовтень): «Розвиток критичного мислення учнів шляхом використання елементів дослідницьких методів навчання»

Ревенко Т.В. (листопад): «Використання проектної технології як один із шляхів підвищення мотивації вивчення англійської мови»

Шерстюк Л.В. (січень) « Становлення та розвиток духовно-емоційного світу учнів засобами літератури і художньої культури»

Косенко О.П. (лютий) «застосування методики проєктно-орієнтованого навчання як важливий чинник розвитку ключових компетентностей учнів»

Дарницька О.В. (березень) «Лінгвістичні ігри як засіб стимулювання мотивації учнів до вивчення української мови»

Тютюнник І.С. (травень) «Реалізація проектних технологій на уроках історії»

Федін Л.М. (червень) « Реалізація діяльнісного підходу до навчання географії, економіки, фінансової грамотності з метою  формування компетенцій самоосвіти та саморозвитку учнів»

4. Підготовлено та проведено відкритий урок географії з теми «Італія» (18.12.2019, гр.22).(Федін)

5. Проведено відкритий урок «Поєднання фантастичного і побутового в оповіданні Г.Г.Маркеса  «Стариган з крилами» (Шерстюк)

6. Проведені предметні олімпіади в училищі з англійської мови, української мови, історії України, географії, економіки. Взяли участь у ІІ етапі.

7. Взяли участь у інтернет-олімпіаді з англ мови (І курс 5 учнів, ІІ-ІІІ курс 11 учнів) Результати класу (9 учнів - сертифікат учасників, 4 учні – диплом ІІІ ступеня, 2 учні – диплом ІІ ступеня, 1 учень - диплом І ступеня) (Косенко)

8. Проведені перевірні контрольні роботи з англійської мови, української мови, історії України, географії на І курсі

9. Провели І етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т.Шевченка. Взяли участь у ІІ етапі конкурсу (ІІІ місце Ратушна Я.;   (Дарницька) , грудень

Провели І етап Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика. Взяли участь у ІІ етапі конкурсу (І місце Ратушна Я.)

10. Підготували  проект «Модель сучасного кабінету зарубіжної літератури», який був представлений на обласних семінарах: голів методичних комісій закладів ПТНЗ, викладачів зарубіжної літератури  закладів ПТНЗ (Шерстюк)

11. Займалися самоосвітньою діяльністю з питань теорії і методики навчання, інноваційної педагогіки, психології, інформаційно-комунікативних технологій шляхом перегляду вебінарів освітніх  інтернет-ресурсів «На урок», «Всеосвіта»:

-«Технологія критичного мислення на уроках літератури» (Шерстюк)

-«Онлайн-тести- сучасна альтернатива традиційним засобам навчання»(Шерстюк)

- «Сучасні засоби візуалізації на уроках зарубіжної літератури»(Шерстюк)

12.Розмістили тестові завдання з зарубіжної літератури на ресурсі «На урок»(Шерстюк)

13. Взяли участь у Всеукраїнській інтернет - конференції «Формування ключових компетентностей і навичок учнів» (14.09.19) (Косенко)

14. Вивчали досвід педагогів інтернет-групи «Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» (Шерстюк)

15. Взяли участь в обласному семінарі викладачів зарубіжної літератури закладів ПТНЗ :

-        Організувала виставку «Сучасні педагогічні технології на уроках зарубіжної літератури»

-        Виступила з проектом «Модель сучасного кабінету зарубіжної  літератури»(Шерстюк)

16. Організували обмін педагогічним досвідом роботи серед викладачів методичної комісії з теми «Лінгвістичні ігри на уроках української мови». (Дарницька)

17. Взяли участь в online-спілкуванні «Організація освітнього процесу з предметів суспільно-гуманітарного циклу в 1919/1920 н.р. у закладах П (ПТ)освіти» 19.09.2019.(Косенко, Дарницька)

18. Організували учнів для участі у Всеукраїнському конкурсі учнівських творчих робіт « Я – журналіст» Дарницька)

19. Організувала учнів для проведення Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності «Від бересту – до «цифри» 08.11.17.(Дарницька)

20. Взяли участь у семінарі «Зовнішні освітні оцінювання» 14.11.19.(Дарницька)

21. Взяли участь у вебінарі «Віртуальна естафета педагогічних ідей і технологій при викладанні природничо-математичних дисциплін» (18.09.2019 р.)(Федін)

22. Взяли участь у Обласному навчально-практичному семінарі викладачів географії ЗП (ПТ)О «Упровадження сучасних форм і методів навчання як засіб удосконалення географічної грамотності» (18.12.2019) (Федін)

23. Взяли участь у вебінарі «Інтернет-олімпіада як сучасний інструмент поглиблення знань учнів» (12.09.19)(Косенко)

24. Взяли участь у обласному вебінарі з іноземної мови  (19.09.19)(Косенко)

25. Взяли участь у семінарі-практикумі голів методичних комісій суспільно-гуманітарних і природничо-математичних дисциплін закладів професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області «Я працюю в кабінеті Нової української школи (09-10.10.19) (Косенко)

26. Взяли участь у вебінарі від видавництва «Макміллан»для викладачів англійської мови «ЗНО на 200 балів: як розвивати лексичні навички учнів» (17.10.19) (Косенко)

27. Взяли участь у Всеукраїнській інтернет –конференції «Самоосвіта і підвищення кваліфікації вчителя: інструменти та підходи» (19.10.19) (Косенко)

28. Взяли участь в обласному вебінарі голів МК (03.10.19) (Косенко)

29. Взяли участь у 6 Міжнародній науково-практичній конференції «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка»  Підготувала статтю «Застосування методики проектно-орієнтованого навчання як важливий чинник розвитку ключових компетентностей учнів» (05.12.19)

30. Зареєструвались на Міжнародній платформі «eTwinning» (16.09.19) (Косенко)

31. Взяли участь у вебінарах:

«Проєкти eTwinning Plus: від маленьких кроків до великих результатів» (08.10.19)

«Рекомендації початківцям у роботі над eTwinning проектом» (21.12.19)

«Загальні методичні рекомендації по роботі з онлайн-платформою Stories that move» (04.11.19)

«Як використовувати Stories that Move на уроках.» (15.11.19)
«
TwinSpace. Використання платформи Stories that move у проектах eTwinning» (22.11.19)

 У рамках участі  у проекті оформили власну презентацію, презентацію навчального закладу, створила eTwinning Class, разом з  учнями класу презентували себе на платформі, підготували і відправили різдвяні листівки партнерам проекту.(Косенко)

32. Оформили передплату журналу «Англійська мова» на І півріччя 2020 року. (Косенко)

33. Оформила передплату електронної версії журналу «Дивослово» на ІІ півріччя 2019 року.(Дарницька)

 

34. Протягом ІІ семестру приймали участь у заходах обласного, Всеукраїнсього та Міжнародного  рівня:

Тютюнник І.С.

11-12.02.20 – семінар «Органвзація освітнього процесу в закладах П(ПТ)О: ВИМОГИ СЬОГОДЕННЯ».

03.02.20 - вебінар «Онлайн-тести і медіаграмотність» (освітній проект «На Урок»).

20.04.20 - онлайн-анкетування Інституту професйно-технічної освіти НАПН України.

24.03.20 - вебінар «Використання можливостей «НА Урок» для дистанційного навчання» (освітній проект «На Урок»).

25.03.20 - вебінар «Використання сервісу ZOOM для проведення  дистанційних занять» (освітній проект «На Урок»).

01.04.20 – науково-практичний вебінар «Інноваційні підручники з історії України та всесвітньої історії» (Український інститут вивчення Голокосту ТКУМА).

3, 7, 9, 14, 21, 28.04.20 – цикл історичних вебінарів (Український інститут вивчення Голокосту ТКУМА).

5, 12, 19, 26.05.20 – цикл історичних вебінарів (Український інститут вивчення Голокосту ТКУМА).

15.05.20 – семінар-навчання для викладачів громадянської освіти «Нові підходи у викладанні предмета «Громадяянська освіта»».

20.05.20 - вебінар «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи» (освітній проект «На Урок»).

20.05.20 - вебінар «Друге дихання в дистанційному навчанні: узагальнення та нові ідеї» (освітній проект «На Урок»).

 Дарницька О.В.

19.09.19 - online-спілкування «Організація освітнього процесу з предметів суспільно-гуманітарного циклу в 1919/1920 н.р. у закладах П (ПТ)освіти»

14.11.19 - семінар «Зовнішні освітні оцінювання»

03.04.2020 -  Підвищення кваліфікації під час інтернет-конференції «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання» ( Свідоцтво № К29-889161 від 03.04.2020 - 8 год.)

15.04.2020 - Підвищення кваліфікації під час вебінару «Як полегшити підготовку до ЗНО за допомогою візуалізації?» ( Видавнича група «Основа», сертифікат 29111-29277-12187 від 15.04.2020 – 2 год. )

17.04.2020 - Підвищення кваліфікації під час вебінару «Онлайн-тести від «Всеосвіти» - альтернативний інструмент для організації навчання» (Сертифікат DQ 995470 від 17.04.2020 – 2 год. )

 

Федін Л.М.

17.03.20  - вебінар «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» (освітній проект «На Урок»).

23.03.20 - вебінар «Викладання географії в умовах дистанційного навчання» (освітній проект «На Урок»).

26.03.20 - брифінг МОН щодо завершення навчального року.

30.03.20 - вебінар «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи» (освітній проект «На Урок»).

06.04.20 - вебінар «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину» (освітній проект «На Урок»).

22.04.20 - вебінар «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час  дистанційного навчання» (освітній проект «На Урок»).

29.04.20 - вебінар «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання» (освітній проект «На Урок»).

07.05.20 - вебінар для викладачів географії «Методичні поради щодо здійснення дистанційного навчання з предметів загальноосвітньої підготовки. Особливості підготовки учнів до ЗНО-2020»

20.05.20- вебінар «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року» (освітній проект «На Урок»)

11.06.20 - вебінар «Безпечне середовище, або як не «експертам» протидіяти булінгу» (освітній проект «На Урок»)

 

Косенко О.П.

21.01.20 - Оnline-спілкування в рамках проєкту «Упровадження інтегрованого навчання при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Кухар»

12.09.19 - Вебінар «Інтернет-олімпіада як сучасний інструмент поглиблення знань учнів» 

14.09.19 - Всеукраїнська інтернет - конференція «Формування ключових компетентностей і навичок учнів»

19.09.19 - обласний вебінар з іноземної мови

09-10.10.19  - Семінар-практикум голів методичних комісій суспільно-гуманітарних і природничо-математичних дисциплін закладів професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області «Я працюю в кабінеті Нової української школи

17.10.19 - Вебінар від видавництва «Макміллан»для викладачів англійської мови «ЗНО на 200 балів: як розвивати лексичні навички учнів»

19.05.20 - Вебінар від видавництва «Макміллан»для викладачів англійської мови «Engaging Teens? Its not all about technology...»

02.04.20 - Онлайн конференція "MACMILLAN ONLINE SPRING SCHOOL"

19.10.19 - Всеукраїнській інтернет –конференції «Самоосвіта і підвищення кваліфікації вчителя: інструменти та підходи»

03.10.19 - обласний вебінар голів МК

05.12.19 -  VI Міжнародна науково-практична конференція «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка»  Підготувала статтю «Застосування методики проектно-орієнтованого навчання як важливий чинник розвитку ключових компетентностей учнів»

08.10.19 - Вебінар «Проєкти eTwinning Plus: від маленьких кроків до великих результатів»

21.12.19 - Вебінар «Рекомендації початківцям у роботі над eTwinning проектом»

04.11.19 - Вебінар «Загальні методичні рекомендації по роботі з онлайн-платформою Stories that move»

15.11.19 - Вебінар «Як використовувати Stories that Move на уроках» 

22.11.19 - Вебінар «TwinSpace. Використання платформи Stories that move у проектах eTwinning»

30.03.20 - Вебінар  "Online ELT platform"від видавництво MM Publications in Ukraine

16.04.20 - Онлайн семінар для викладачів іноземної мови «Ефективність використання сучасних освітніх технологій в практичній роботі викладача іноземної мови. Особливості підготовки учнів до ЗНО-2020 з англійської мови»

13.05 -15.05.20 - Міжнародний тренінг на платформі eTwinningHow to launch an eTwinning VET project from zero?

23.03.20 - Вебінар «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»  від освітнього  проєкту "Всеосвіта"

24.03.20 - Вебінар "Thinking Skills for Primary Learners" від  видавництва Cambridge University Press 

24.03.20 - Оnline-курс "З учнями про освіту та кар'єру" від  студія online-освіти "EdEra"

25.03.20 - Вебінар "How to Combine Exam Preparation and life Competencies" від  видавництва Cambridge University Press

26.03.20 - Онлайн тренінг від Dinternal Education  "Персоналізоване навчання сучасної англійської мови учнів покоління Z" 

26.03.20 - Онлайн тренінг від Dinternal Education  "Розставляємо пріорітети: лексична складова уроку" 

27.03.20 - Онлайн тренінг від Dinternal Education  "Формула успіху підготовки до іспитів на уроці англійської мови"
25.03.20
- Вебінар "Використання сервісу ZOOM для проведення дистанційних занять" від освітнього проєкту «На Урок»

30.03.20 - Вебінар "Онлайн-тести "На Урок" для дистанційної роботи"

01.04.20 - Вебінар "Викладання іноземної мови в умовах дистанційного онлайн-навчання" від освітнього проєкту «На Урок»

01.04-07.04.20 - Онлайн-курс "Школа відео Олексія Радонець"

 Ревенко Т.В.

   01.04.20 - Вебінар ”Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн-навчання”

07.04.20 -  Вебінар “Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу”

11.04.20 - Всеукраїнська інтернет-конференція “Мислення логічне, креативне, критичне”

22.04.20 - Вебінар “Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання”

07.05.20 - Вебінар “Онлайн-тести: варіанти завдань для ефективної взаємодії”

05.05.20 - Вебінар “Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент просування”

13.05.20 - Вебінар “Сучасний урок: у пошуках натхнення”

16.04.20 - Онлайн-семінар для викладачів іноземної мови “Ефективність використання сучасних освітніх технологій в практичній роботі викладача іноземної мови. Особливості підготовки учнів до ЗНО-2020 з англійської мови”

15.05.20 - семінар-навчання для викладачів предмета “Громадянська освіта” з теми “Нові підходи у викладанні предмета “Громадянська освіта” як предмета суспільнознавчого циклу “Нової                       української школи” у реаліях сьогодення”

35. Розробили методичні рекомендації для педагогів «Методичні поради викладачам щодо підготовки учнів до ЗНО 2020».( Тютюнник)

36. Поповнювали  блоги новими матеріалами.

37.  Розроблені різнорівневі завдання для проведення комплексних контрольних робіт з предметів основи правових знань, основи трудового законодавства з індивідуальним варіантом для кожного учня окремо.(Петровський)

38. Систематизовано та підібрано дидактичний матеріал для тематичних папок за темами  «Друга світова війна», «Повоєнне облаштування світу», «Адміністративна відповідальність», «Кримінальна відповідальність», «Праця, закон і ми», розроблені уроки за темами предмету основи  соціального захисту. (Петровський)

39. Складені різнорівневі тематичні атестаційні роботи з предмету основи соціального захисту. (Петровський)

40. Під керівництвом  викладача  учні готувались до участі у  міжнародному учнівському конкурсі  юних істориків «Лелека - 2020» та Всеукраїнському інтерактивному учнівському конкурсі юних суспільствознавців «Кришталева сова - 2020» в номінації «правознавство». (Петровський)

41. Протягом року було забезпечено функціонування змінних експозицій «Біля класної дошки» та «Таємниці історії», на яких розміщувались матеріали з тем, що вивчались на уроках історії та рекомендації щодо підготовки до тематичних атестацій, ЗНО, ілюстрації до історичних подій. (Петровський)

42. Проводились консультації для обдарованих учнів в роботі над ускладненим матеріалом, сприяючи розвитку їх творчих здібностей,та додаткові заняття з відстаючими  учнями для ліквідації заборгованості та оцінок початкового рівня. (Петровський)

43. Під час дистанційного навчання в умовах карантину викладання велось за допомогою  створеного блогу викладача, мессенджера соціальної мережі «фейсбук», електронної пошти, платформи «Zoom». (Петровський)

44. Систематизували і підібрали дидактичний матеріал для проведення самостійних робіт із  тем: «Модерна українська проза», «Образне слово поетичного модернізму». (Дарницька)

45. Розроблені індивідуальні завдання з тем: «Практична риторика», «Літературний диктант за творчістю П.Загребельного». (Дарницька)

46. Підібрані і складені різнорівневі тематичні (контрольні) роботи з тем: «Морфологічна норма», «Синтаксична норма». (Дарницька)

47. З метою підготовки навчально-методичного забезпечення нових програмних тем оформлена тематична папка ««Морфологічна норма». (Дарницька)

48. Проведений І етап Всеукраїнських олімпіад з української мови та літератури ( 87 учасників) (Дарницька)

49. Підготували переможця І етапу до участі у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з української мови та літератури ( Феденко Л. – 6 місце). (Дарницька)

50. Підготували завдання та провели  І етап ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика (19 учасників). (Дарницька)

51.  Підготували завдання та провели  І етап Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Шевченка (14 учасників) (Дарницька)

52. Підготували переможця І етапу до участі в ІІ етапі конкурсів   (Ратушна Я. –  І місце ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика, ІІІ місце  Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Шевченка ). (Дарницька)

53. Організували учнів для участі у Всеукраїнському конкурсі учнівських творчих робіт « Я – журналіст» (3 учасники). (Дарницька)

54. Організували учнів для проведення Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності «Від бересту – до «цифри» 08.11.17. (Дарницька)

55. Провели показовий урок з української мови для молодих спеціалістів «Наголос. Складні випадки наголошування слів». (Дарницька)

56. Організували учнів для участі у Всеукраїнському дитячому літературному конкурсі на протипожежну і техногенну тематику «Щоб не трапилось біди – обережним будь завжди» ( 2 учасники). (Дарницька)

57. Організувала учнів для проведення Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник» (27 учасників). (Дарницька)

58. Взяли участь у ІІ і ІІІ етапах обласного огляду-конкурсу на краще комплексно-методичне забезпечення предмета «Українська мова та література». (Дарницька)

59. Організували проведення олімпіади з української мови «Всеосвіта  весна – 2020» (Дарницька)

60. Підготовлено та проведено відкритий позакласний захід «Географія: у пошуках жінки» (04.03.2020, гр. № 22). (Федін)

61. Складено різнорівневі контрольні роботи:

-   з географії (з тем Загальна характеристика Європи, Країни Європи; Загальна характеристика Африки, Країни Африки)

-   з фінансової грамотності (з тем Вступ до особистих фінансів, Фінансова система та фінансові послуги; Як себе захистити). (Федін)

62. Розроблені та роздруковані завдання для практичних робіт № 1, 3, 4, 5 з географії з курсу «Географічний простір Землі» 11 клас. (Федін)

63. Розроблені та роздруковані тестові завдання з географії: «Країни Азії», «Загальна характеристика Африки», «Китай», «Німеччина»,  «Франція», «Італія», «США», «Геоїд. Показники руху Землі». (Федін)

64. Написання статті «Можливості сучасних методів навчання  на прикладі уроку з курсу «Географія: регіони і країни». (Федін)

65. Придбано:

-    методичний посібник «Географія: регіони та країни», 10 клас, Г.Д. Довгань;

-    методичний посібник Конспекти уроків з курсу «Географія: регіони та країни», 10 клас, С.Г Кобернік, Р.Р. Коваленко.

-    2 атласи «Географія: регіони та країни», 10 клас.

-    Зошит для практичних робіт 10 клас

-    методичний посібник Конспекти уроків з курсу «Географічний простір Землі», 11 клас, С.Г Кобернік.

-    Придбано методичний посібник «Географія», 11 клас, Н.І. Павлюк

-    Атласи 11 клас – 10 штук

-    Стенд «Готуємося до зовнішнього незалежного оцінювання. Географія» (Федін)

66. Електронна бібліотека кабінету поповнена електронними версіями:

-    Підручник «Географія», 10 клас, рівень стандарту, В.В. Безуглий, Г.О. Лисичарова;

-    Підручник «Географія», 10 клас, рівень стандарту, П.О. Масляк, С.Л. Капіруліна, О.Г. Бродовська;

-    Підручник «Географія», 10 клас, рівень стандарту, В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова, А.І. Довгань;

-    «Фінансова грамотність. Фінанси. Що? Чому? Як?», навчальний посібник (2019 р.), Т. С. Грищенко, Ю. В. Вітка, А. Б. Дягілєв;

-    «Фінансова грамотність. Фінанси. Що? Чому? Як?», робочий зошит для учня (2019 р.), Т. С. Грищенко, Ю. В. Вітка, А. Б. Дягілєв (Федін)

67. Підібрано серію відео уроків для підготовки до ЗНО з географії. (Федін)

68. Підготували ученицю до участі у ІІ етапі олімпіади (Гайкова А. 17 м.) (Косенко)

69. Проведений національний урок «Моє майбутнє в Україні» (31.01.20) (Косенко)

70.Провели виховну годину  на тему: «Участь у ЗНО. Особливості реєстрації та проведення ЗНО 2020»  (27.02.20) (Косенко)

71. Проведений показовий урок «Подорож» (03.03.20) (Косенко)

72. Взяли участь у підготовці бінарного виховного заходу «Деруни на всі смаки» (Косенко)

73. Підготовлено матеріали для участі в конкурсі  «Сучасні заклади освіти-2020» з номінації «Міжнародне співробітництво як важливий фактор конкурентоспроможності української освітньої системи», тема: «Міжнародне педагогічне партнерство у рамках програми Європейської комісії еTwinning Plus: реалізація спільних проєктів у процесі підготовки конкурентоспроможного фахівця закладу професійної (професійно-технічної) освіти». (Косенко)
      74. Провели засідання методичної комісії на платформі
ZOOM (14.04.20, 21.05.20) (Косенко)

75. Поповнили кабінет англійської мови №23 посібниками:

“Англійська мова . Книга для вчителя”. –Ірпінь: Вид-во «Перун»,2019

«Full Blust” (підручник рівень В1+) видавництво «MM Publication»

«Збірник наукових статей «Освітні інновації:філософія, психологія. Педагогіка», Суми-2019

«Завдання для олімпіад, конкурсів, змагань».Англійська мова.9-11 класи  /автор-упорядник         М.О.Бондаренко. – Харків: Вид. група «Основа», 2020(Косенко)

76. Придбано комплект кольорових плакатів «Англомовний світ» (8 плакатів) Харків: Вид. група «Основа», 2020(Косенко)

77. Систематизували і дібрали дидактичний матеріал для проведення самостійних робіт з тем: "Живопис" ," Харчування" , "Природа і погода".(Ревенко)

78. Підібрали і склали різнорівневі тематичні контрольні роботи . (Ревенко)

79. Розробили різнорівневі завдання для домашнього читання. (Ревенко)

80. Склали тексти диктантів з тем: “Робота і професії”, “Живопис”, “Світ мистецтва”.(Ревенко)

81. Підготували папку з професійно спрямованою лексикою з професій:         " Перукар (перукар-модельєр)", "Кравець, закрійник".(Ревенко)

82. Провели предметний тиждень (березень)

83. Участь з учнями у Всеукраїнській грі з англійської мови ”PUZZLE-2020”.(Ревенко)